Fullt uppp

TjaTjaTjaTja. Fett bra uppdatering på min blogg va? I fredags var det träning & klassfest, jag har en massa tråkiga bilder på min kamera som ni kanske kan få lite smakprov sedan. Klassfesten var helt okej, älskar min klass så sjukt mycket, och jag kommer gråta floder på avslutningen. När jag kom hem i fredags runt halv 1 låg en fin Johan och sov i min säng. I går (lördags) åkte jag och Johan ner till vallen med min lillebror och hämta hans priser och sånt, kollade lite på dam matchen sedan hyrde vi filmer sedan på kvällen fyllde ju min kära vän Isabella år, vi åt där alla fina tjejer och sedan drog vi till ett bad med en massa folk från klassen, jag Anna & Sandra drog rätt tidigt. Gick en skön promenad och mötte upp boysen. Sen idag åkte jag med Johan och kollade på balkläder, finisen hittade det han ville ha så jag Anna & Frida gick runt i skärholmen ett tag och kollade. Köpte en tröja som vi alla tre köpte haha (för skojs skull). Snart kommer Johan och vi ska kolla klart på filmerna vi hyrde sedan sover han här. Puss  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0