Kommer inte kunna gå på 20 år!

Riktigt schysst träningsvärk jag har idag kompis haha! Aja skoldagen har spenderats med Emli & Linus och jag kom på en sak. Faasiken vad jag kommer sakna dom killarna, helt underbara rakt igenom och jag kommer typ aldrig mer se dom efter vi slutat.. Kanske Linus, men vafan Emil drar till mora nu, usch fy och blää vill ha kvar min klass hela livet! Fick massa råd av Linus när vi spelade golf också, och jag är nya Tiger Wooods, hehe
as bra var jag! Efter en kort skoldag så åkte jag hem till Johan, myste med honom och drog till träningen där vi sprang intervaller 8 km + 1,6 och själv är jag ganska nöjd, har inte sprungit så långt på snart ett år och jag klarade det rätt fint haha. Nej nu ska jag hopppa in i ett bad och hoppas på att min brunfärg får sitta kvar efter dagens bad/tork. Puss


(Enda bilden jag hade) Kommer sakna dig plutten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0