031110

Ligger i min rena nybäddade säng helt slut, Åkte till Viktor innan visningen och hjälpte honom med sin facebook och msn eftersom han glömt lösen på båda, great. Aja drog till visningen hade många modeller men det vart endå stressigt, en tjej från claget var där också, hon kände igen mig och vi pratade lite en stund om allt möjligt faktist, Angelika stack och Vanessa kom, var rätt okej med folk eftersom det va första visningen för i år. Skulle på bio idag med Tessan med tror nog vi båda glömde bört det helt, vi får ta det när jag kommer hem!

Imorgon ska jag ialla fall till skolan som vanligt, hinna med massa små saker som inte behövs ta upp här, ska också träffa Johan som kom hem idag. Börja små packa inför Idre och lite sånna saker, nu är jag riktigt trött och ska snart försöka stänga av datorn. Vi hörs i morgon. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0