dag 1 idre

Ligger i sängen nu, alla killar har dragit till sina stugor. Det blev att alla kom hit ikväll, några har bastat och lite så, enda negativa var väl att Lasse & Melker är våra grannar, annars har dagen gått bra! Åkte längdskidor redan ikväll och det gick faktist bra, efter det blev det en massa sanning/konka i vår stuga hah. Allt är väl bra här, bara min hals som vill förstöra + lite minusgrader, ochsaknar jag min bebis helt sjukt vet inte vad det är med mig, kanske bara var för att några killar i klassen såg otrohet som "okej" som jag saknade honom ännu mer! Aja i morgon ska vi alla upp runt halv 8, ska äta frukost 8 och börja skidor 09.15. Vi hörs i morgon Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0