Josefin Bengan Bengtsson

Är en helt fantastisk människa som funnits i mitt liv ett bra tag nu och på onsdag fyller hon 16 hela år. Tiden bara går och jag hoppas vi tjejer ska fortsätta umgås lika bra som vi gör ett jäkla bra tag till och att vi verkligen fixar våran sommarlista och fortsätter ha så jäkla kul som vi alltid har! Det är tack vare min Josefin som jag träffat alla er, det är tack vare Josefin jag började spela handboll och det är därifrån jag lärt känna er. Vi har gått igenom så mycket tillsammans, en jäkla massa tårar, en jäkla massa skratt, en jäkla massa sjuka grejer, en jäkla massa hemska saker, men självklart en jävla massa roliga saker! Kan nog sitta i timmar och berätta om våra minnen genom åren! Tack för allt Josefin, du förtjänar den bästa födelsedagen och ett underbart liv. Vi alla älskar dig och ställer upp i vått & tort, och tror jag talar för alla oss tjejer när jag säger det.



Vi har haft så kul genom åren!


Kommentarer
Postat av: bengan

TACK VÄRLDENS UNDERBARAST UNGE! LOVE YOU LONGE TIME <33

2010-03-30 @ 16:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0