minnen

Har varit och fixat klockan och så, har också fixat lite i rummet och bytt lakan. Kollade i en gammal låda so jag hade i mitt rum när jag var lite mindre och hittade massa roliga kort, tog kort på några också, tjejer vi måste verkligen samla ihop alla kort vi har och ha en kort-kväll, sjukt kul att se. Här kommer lit, Puss


Haha jag och min första "bästis" Jozzan gjorde denna i 5an.
Ronja+Jozzan Bestfriends 4-ever hahaha.


Jag och Angelica för några år sen på "vintergrönan"


Jag och Vanessa för många år sen på grönalund med våra coola tröjor, då vi var nästan hela tiden.



Min 13års present från Josefin & Melinda. Sötnosar!



Karin Anna & Madde i falun.


Haha mina kompisar grej. Känner ni igen några? ;)



Ett hjärta som jag fick av en kille i min klass som var kär i mig, har massa andra som han gjorde i träslöjden ocskå haha.

Bara några av alla saker jag hitta. Har 2 fulla lådor med sånt här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0