Söndag

Hej på er, nej jag är inte död men jag sitter inte vid datan hela tiden som vissa andra gör. (därhar ni en anledning till dålig uppdatering som många gnällar på) Haha nej ska inte vara sån. Men aja i fredags var vi ju hos Anna och mös några tjejer och senare iväg på en fest. Igår lördag så hann jag med en jäkla massa saker! Först städade jag rummet,bytte lakan och allt sånt, sedan åkte jag med hela familjen till Sickla köpte ett par saker, lovar att orka ta kort på allt någon dag och visa. Men ialla fall efter det ååkte vi och hämtade Johan vi hade skattjakt haha och lite så, senare på kvällen kom Anna & Simon hit. Vi körde massa spel och sånt dära, as mysigt faktist! Johan sov ju såklart här och nu idag fick vi gå upp tidigt för jag hade min sista match med laget och Johan spelade matchen efter, vi båda vann så vi gick hem efter matchen somnade ett tag sen kom mamsen in med kebabtallrik till oss i sängen haha, sen kollade vi lite film och så. Han gick precis och jag är trött ska fixa årdning lite och så innan jag stänger av datorn. Puss och godnatt till alla er som orkat läsa.



Bild från i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0