Tack för igår

Hej på er, min gårdag var ritkigt bra. Hade verkligen roligt, var länge sen jag umgicks med tjejerna och jag garvade hela tiden, har verkligen saknat dom. Det var inte alla tjejer som beräknat men några var vi allt. Kvällen började här med Karin vi fixade oss och allt sånt sen mötte vi tjejerna i centrum köpte mat och efterätt och allt sånt som vi gläömde äta haha, aja vi åkte hem till Anna gjorde mat spelade spel skratta och myste lite. Sen gick vi till någon "fest" och kvällen sluta endå rätt tidigt för mig men en mysig promenad med Clara & Anna medans  några andra drog hem till Nessi, Några bilder kanske kommer komma in senare. Puss   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0