tisdag

Hej på er! Vi hade halvstudie dag idag så jag slutatde runt halv 2, jätte skönt! Har endast haft några få lektioner. Satte in p-staven i morse också, gick helt okej med lite små pyssel blev det! Får inte röra  eller svettas på armen idag så blir tyvärr ingen träning för mig men ska hjälpa mamma att jobba lite hade jag tänkt, är super trött så tar mig nog en lite tupp lur nu. Puss !


Måste ha på bandaget i två dagar och plåstret en vecka om det håller sig kvar.


Ni ser den smala biten längst fram, ja den stack hon in och grävde med eftersom staven inte ville komma in, så det gjorde ont på mig, eller ondare än det skulle va om den kom ut direkt. Men jag är lättad över att den är inne nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0