Back to life

Hej på er. Känner på mig att detta kommer bli ett till långt inlägg. Så jag börjar med att ursäkta för den dåliga uppdateringen. Men igår var det måndag och första dagen på Jensen. Allt började med att jag tog fel buss och kom 20 minuter försent men det gjorde ingenting. Vi hade Matte Svenska och Uls sen livräddning i erikdalsbadet. Allt gick väldigt bra och alla är helt underbara. Vi var kvar några minuter och badade på äventryrsbadet men gick sedan upp, då 2 tjejer i klassen grejer blev snodda, så det blev massa drama. Åkte sen hem en snabbis, mådde inte alls bra. Kände mig helt yr, men packade två stora väskor och åkte på träningein endå. vi spang bara och efter det kollade på A-lagsmatchen, efter det hem till Johan och sov. I morse försov jag mig men kom inte försent som tur va, kom hem för ett tag sen och dagen har varit riktgit bra. Ska nu börja plugga lite och sen packa och städa lite. Vi hörs Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0