bye älskling.

Hej på er. Var ju på Haninge fysocenter hos Rickard och kollade axeln. Den var överbelastad och musklerna till axeln hade krampat ihop sig. Så han gjode så där akupunktur på mig. Det var verkligen obehagligt! Höll på att svimma flera gånger, speciellt när han trök in nålarna i musklerna för att dom skulle få en "chock". Jaja efter det drog jag och Mamma och åt China buffe där vi träffade Maili och Camilla. Efter det drog vi till Lokalen och plocka upp massa nya kläder som kommit in. Fick en tröja för mitt duktiga jobb. Åkte hem för att hämta pengar sen mötte jag upp Mormor som ville att jag skulle visa henne solariumen vid klippoteket, haha. Så fick en gratis solning och mat med Mormor. Mys. Köpte en present till Danni, inget speciellt alls men det är fett svårt. Nu ska jag packa ihop alla mina saker och sedan gå till Nyboda. I morgon ska jag till Bremer och säga hej då och lämna tillbax min kära Mac. (ledsen chey) vi hörs i morgon. Puss
(det är säker skönt när det ska vara skönt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0