Det är Fredag idag.

Hej på er mina fina läsare. Sitter i skolan, har precis pratat med min lärare om skolan. Känns bättre när jag pratar med henne men jag vet att det inte kommer hålla i längden. Dom ringde från Tyresö gymnasim och sa att jag inte kunde byta dit, det hade gått för långt in på terminen. Blev en ledsen tjej :( Aja life goes on, vi får ringa till Jensen och kolla. Efter skolan ska jag hem och duscha, sen hem till Johan sen till Anna eller Sandra och fixa mig inför ikväll. Vi ska hem till Vanessa och fira henne, tar med mig kameran så får ni se massa bilder någon gång. I morogn ska jag träffa Malin och mysa lite med henne. Nu har jag kommunikation.  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0