fulltupp

Hejhej, Efter skolan igår mötte jag upp Johan som köpte present till sin mamma. Efter det åt vi Kebab, muuums. Sov sedan hos Johan och mamma plockade upp mig runt halv 9 i morse. Vi åkte till Farsta men det var proppfullt i de klasserna så jag kommer inte börja i Farsta. Sen åkte vi in till stan men hittade ingenting alls. Vi ska ringa Jensen och kolla så det inte blir samma misstag som med Farsta. Efter en tur åkte jag och mamma till Liljeholmens centrum och åt lunch, Mysigt. Sedan åkte jag till Sickla köpte en tröja och ett par skor. Johan gick nyss till träningen och jag ska börja städa rummet och sedan dra mig mot älsklingen. Puss

Kommentarer
Postat av: josefine

John bauer är jättebra och har skit bra handbollslinje, sam-idrott-handboll eller hälsa-idrott-handboll :)

2010-10-13 @ 14:07:28
URL: http://sandelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0