I can't breath but I still fight

Hej igen. Träningen gick bra, och väldigt snabbt. Tyckte det var ganska kul idag också, och vi hade spelarmöte innan träningen och jag hoppas att allt går uppåt för oss nu. Imorgon börjar jag 9 och slutar halv 1, efter det ska vi några tjejer till Kinabuffen och äta sen hem sova lite och plugga lite sen ska jag möta upp Bengt. Vi ska gyma och kanske sola lite.

Nu ska jag hoppa in i ett bad och njuta i flera timmar, hehe. Sen kommer bejb hit och håller om mig hela natten lång, alltid lika underbart! Är verkligen jätte trött just nu men ska försöka komma någon vart i skolarbetet efter mitt långa sköna bad. Puss

Jag vill bli brun igen!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0