lite om igår

Hej på er. Mår bättre nu, menmen igår åkte jag till Sandra där Issy Nattis & Anna redan var, vi fixade oss tillsammans men jag sminkade mig hos Vanessa. Vi kom dit runt 6-7 och då var dom flesta redan där. Vi åt gott, och åt massa god efterätt. Efter några timmar drog alla till Lilleman där det var massvis med folk, delade buss med Anton Janken och alla dom också. Träffade Niklas Eliasson i centrum som skulle hem till Kajsa dit många andra också drog till.  Jag och Anna åkte rätt tidigt, tillsammans till pojkarna där deras släckt va, och jag fick en mysig avslutning på min fredags kväll. Nu ska jag snart äta, sedan kommer Malin hit och vi ska till Josefin med pojkarna. Tar med mig kameran. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0