Once you party with us you'll be falling in love

Hej på er. Har hälsovecka i två veckor nu, så visste inte alls att vi började 9. Jaja allt som lärarna går igenom vet jag redan, jag är ett idrottsfreak gämfört med alla i min klass. Mamma kommer om några timmar och hämta mig, vi ska till Jensen på möte.
Igår var jag på träningen och sprang lite, men inte alls speciellt långt. Har fått lite ont i halsen, ( min hals mår inge bra utan min sköna halsduk :( ) Efter träningen gick jag och Johan ner till Sandra och åt Middag. Pappa körde hem oss till Johan, och jag hade ingenting hemma hos honom så är i skolan nu med jogging skor och grejer. Vi hörs. Puss
Glad tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0