Söndag

Hej på er. Dåligt uppdate i helgen, men har inte haft någon tid. I fredags åkte jag och sa hejdå till klassen och lämnade tillbax alla saker. Det var sorgligt, och jag kommer endå sakna allt. Efter det skyndade jag mig hem och sen in till Åhlens´ city för att sminka mig. Det var mysigt men det blev inte så fint tyckte jag. Fick med mig en Fondation´, ögonskugga & Rouge + en tröja. Åkte hem gjorde mina axel öviningar och fixade mig inför kvällen, åkte till Daniela där massa snygga tjejer befann sig. Vi åt och pratade massa, en lyckad tjejmiddag, bara det att vi inte visste vart vi skulle efter. Så vi åkte till Gullmars, men jag åkte rätt snabbt hem. Sedan kom min pojke till mig på kvällen.

I går, lördags, så hade jag match med div2 laget och vi vann. Spelade inte elit matchen prg av min axel, men dom förlorade tyvärr. Lite senare åkte vi till Johan för middag, och jag hade bakat värsta goda kladdkakan som vi åt sen. Igårkväll kände jag min febrig och inte alls på topp så vi stannade hemma hos johan och sov där, skulle till Anna där alla tjejor var men orkade verkligen inte det. Skulle med Johan i morse också men hade sovit dåligt så jag låg kvar i sängen. Idag har jag varit med hela familjen och kolla på bil. Hittade massa fina bilar mamma och pappa var sugna på men vi ska dit snart igen och bestämma oss. Snar ska jag ner och kolla på Johans andra match, eftersom Majjsan inte gör av sig. Blev lite långt inlägg så slutar här. Puss

Grattis min fina tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0