Stressig dag.

Min dag igår började bra men slutade i stressstressstress. Mådde inte alls bra efter det, fick springa till Haninge C och kasta i mig mat för att hinna till Teorin som han sa skulle vara 40 minuter men två timmar senare satt vi fortfarande där. Så jag fick springa till bussen som var fullproppad och då var klockan 17:15 och min träning började 17:30. Så ringde pappa som skulle ringa min tränare man han hade inga nummmer, så smsade Jojjo som inte svarade.. Vid 20 i var jag hemma packade väskan och fick skjuss, bytte om då mina byxor sprack och allt blev ännu värre. Träningen blev inte bra, min axel pajjade igen så fick köra styrka. Åkte hem åt och packade cyklade till pojken i skogen helt möörkt. Så fick cykla som en galning, hemma hos pojken blev allt bra. Fick glass och massage hehe. Aja skit ointressant, vi ses senare har Svenska nuuuuu. Puss
Finiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0