super mysigt

Går kvällen blev rätt lyckad, trots att vi inte hittade någonting att göra. Mötte upp tjejorna på Allé plan, åkte hem till Vanessa där brudarna åt Thai och vi letade runt efter en fest men det var hel dött. Så vi tände massa ljus gjorde ansiktsmasker badade bubbelpool med massa skum lyssna på musik och bara myyyste. Bella kom också efter ett tag och skrämde oss, runt kvart i 12 kom Bellas mamma och körde hem mig och Bella & Här hemma i min säng låg världens finaste kille och väntade på mig. Nyss åkte killen till Lidongö för att fortsätta spela Stockholms cup och jag kan tyvärr inte följa med, ska jobba idag & nu ska jag fortsätta sov lite. Måste passa på nu när man kan :) Puss


En gammalgoding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0