Världens onödigaste dag.

Kom till skolan 10, mötte 5 från klassen som sa att vi skulle ha börjat 8 nere på rudan för utklädning och lekar. Men det hade jag ingen aning om, så vi som hade missat det började 12:35. ( Det var 2 från klassen som hade fått den informationen, och var nere på rudan ) Så jag mötte upp Mamsen och åt god lunch i Haninge Centrum. Sen gick jag runt någon timme och shoppade. Blev ett par underbyxor (cykelbyxor), ett skärp, en tröja & ett par byxor. Gick till engelskan som vi skulle haft, men han var inte där så jag hade 1&halv timmes till håltimme så jag satt där och gjorde ingenting sen hade jag Matte, kollade på en film i 10 minuter sen slutade jag. Riktigt sur dag. Aja har träning ikväll, kommer göra min dag ännu sämre. Sen hem till pojken.
( Vi har 8 månaders dag idag ) Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0