Fler svar från frågestunden

Postat av: äppelgalen tjej
1.Vad är det du gillar hos Johan?
2.Vilka är dina bästa kompisar?
3.Vad jobbar du med?
4.Om du skulle fortsatt med handbollen och var tvungen att byta till ett lag, vilket skulle det vara då?
5.Vad är det du gillar med dig själv?
6.Varför har du valt just din gymnasie-linje?
7.Planer för sommaren?

Svar: 1.Det finns så mycket jag gillar med Johan, jag föll nog först för hans utseende och sedan för hans charm. Han är underbar.
2. Jag har mina tjejor som jag litar på, en del mer och en del mindre.
3. Jag har inget "fast" jobb men jag jobbar vissa helger i Tyresö bowlinghall när dom behöver hjälp.
5. Att jag oftast är snäll och glad. Jag har inga fördommar
6. För att jag älskar barn och vill i framtiden kunna jobba med ungdommar som har det svårt i livet.
7. Har inte så mycket planer mer än att njuta, sola bada och umgås med underbara människor. Men  i juni åker jag och hela tjejgänget till Göteborg och kollar på Håkan hellström. Kommer bli grymt!

Postat av: Snackgalen chey
Nämn 3 tjejkompisar som du litar mest på :)
Emelie Johansson, Malin Grenman & Josefin Bengtsson. 

Postat av: A
Sover du alltid med din pojkvän?
Svar: Ja jag sover med min pojkvän varenda kväll.
Underbart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0