Svaren på frågestunden

Tar inte alla på en gäng. Blir för mycket då men här kommer några! 

Postat av: Sara :)
vilket gymnasium går du på??
Svar: Jag går Jensen Västra som ligger på kungsholmen. 

Postat av: Jasmine
har du några bra tips på var man kan köpa fina avslutningskläningar ? går ut 9an :)
Svar: Det finns så många bra ställen. Men kanske Nelly.com Bik bok Vila H&M mm. :) 

Postat av: Jossan :)
Hur gammal är du?
Hur lång är du?
Är du bra på handboll :)?
Ska du fortsätta spela handboll efter den här sesongen :) Kram
Svar: Jag är född 94 och fyller 17 år i sommar.
Jag är ca 162cm.
Jag är nog rätt bra på handboll ja, lite svårt att svara själv ;).
Jag vet inte säkert ännu. Jag kanske fortsätter, kanske slutar, kanske byter lag. Men just nu så tror jag att jag slutar helt tyvärr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0