Frågor

trogenbloggläsare om fullt upp:

Hur kan du vara så smal? tänker du ofta på vad du äter? räknar du typ kalorier osv? du har så sjukt fin kropp!! kan du ge några bra tips? :) tack !

Svar: Smal är nog inte rätta ordet för min kropp men tack så mycket för dina fina ord! :) Jag tänker inte alls så mycket på vad jag äter och jag räknar absolut inte kalorier. Nja, tips är väll som alla andra säger. Hitta något rolig träningsmetot som du gillar och tänk på att inte små äta skit saker hela tiden.

A om Färga håret:

Trivs du bra i din klass?
Är det några du gillar extra mycket?
Vem är roligast? Eller är det en "seriös" klass?

Du skriver inte så mycket om din skola/klass. Kan du inte göra det oftare? Kul att läsa om sen du bytte skola och klass från fredrika bremer :)

Svar: Ja jag trivs mycket bra i min klass och det finns vissa personer jag gillar mer än andra. Har några tjejer man blivit lite tightare än andra med. Jag vet inte riktigt vem som är roligast, alla är roliga på olika sätt. Men i så fall måste jag säga Johanna en tjej som bor här i tyresö också :) Det är en väldigt seriös klass, lite för seriös i vissa tillfällen faktist. (: Absolut kan jag försöka göra det men eftersom ni inte "känner" dom så väl blir det kanske inte så roligt. Men ska försöka. :) Kram


Min klass dock är inte jag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0