Mer frågor

Sara om Vet inte riktigt vad som hände där..:

jag diggar dig och din blogg! skriv gärna mer om dig och din pojkvän hihi (: sånt som är roligt att läsa :) hur blev ni tsm? va gör ni när ni är tsm? kan du känna att du kan se ut precis hur som helst framför honom? :)

Svar: Tacktack Sara! :) Känns som om jag skulle trötta ut er om jag skriver om mig och min pojkvän hela tiden men absolut kan jag försöka med det. Jag kan skriva mer någon annan dag om hur vi blev tillsammans det är en ganska lång historia men när vi är tillsammans gör vi självklart olika saker, och eftersom vi sover tillsammans varje dag blir det inte "något speciellt" varje gång. Vi är ett riktigt myspar som älskar att dega i sängen en hel dag. Annars är det väl lite bio, bowling,spel,fester och sånt som alla andra gör. Vi gör lite allt möjligt :) Och ja jag känner absolut att jag kan se ut hur som helst framför honom och det känns jätte bra faktist. Har nästan aldrig smink på min längre . Hoppas du fick svar på dina frågor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0