Några frågor.

Sara om Lördag:

Super fin blogg! Skulle va kul om du hade frågestund då och då. Var har du köpt jackan på bilden? Hur blev du och din pojkvän tsm? Spelar du handboll på elit nivå? tacksam för svar! Älskar din blogg!! :)

Hej Sara, tacktack :). Jag har köpt min jacka på Mango.

Jag och Johan har känt varandra väldigt länge och har alltid tyckt om varandra mycket, (vi hade smsat i flera år men aldrig träffats själva, utan alltid tillsammans med kompisar och så) så en dag frågade han om han fick komma hit. Sen träffades vi och "va på G" i ca 3 månader sen en dag i januari blev vi tillsammans. Haha kan förklara mer någon annan gång :)

Yes det gör jag. Spelar i Tyresö och vi spelar i elit. Tack så mycket !:)


Jag och Johan på balen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0