Wehooo

Hej på er, tänkte uppdatera bloggen lite eftersom folket tjatar på mig, men har sagt det förr och säger det igen min dator är paj så har min gamla lilla skit dator som knapt fungerar. Menmen, har hängt i Alby när det varit fint väder med massa vänner, i måndags drog jag till Stadion för att kolla på fotboll med Bengan, i går drog vi alla tjejer till Skansen och mös med picknik och grejer, var faktist super trevligt. Vi trodde vi skulle få jätte bra platser eftersom vi var där så tidigt men vi hamnade längst bak haha. Jag har nyss kommit hem från Bengan, åt middag där och kollade sen på Sverige-Usa med Malin Anna & Bengan sedan satte dem på en film men jag drog hem för att packa lite för i morgon drar jag till min pojkvän som är i Gnesta hos sin Farmor&farfar. Hopppas på att kunna skriva några inlägg på Johans dator sen då. Vi hörs Puss!!!!!!


Jag & Malin för 2 sommrar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0