Torsdag

Hej readers. Idag åkte jag till hammarby sjöstrand och klippte mig innan skolan, ville klippa av allt så man slipper tänka på det. Blev faktist nöjd, och det är inte alltid man blir det hos frisören. Klippte mig dessutom gratis! Super nice att ha vänner som går frisörlinjen hehe. Jag fick också min helg redan idag, måste bara plugga klart på en inlämningsupgift som ska vara inlämnad i morgon så jag slipper ha det i huvudet.

Imorogn kommer lönen och jag tänkte dra mig in till stan och börja smått på julklappshandlingen så det blir klart så fort som möjligt. Sedan saknar jag mina tjejor, så hoppas dom kan ses någointing i morogn också. Pusspuss



Hur skönt vore inte det just nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0