Det går bra nu

Livet leker just nu och allt känns så himla bra (förutom att jag har prov och inlämingar i skolan som är hemska) men jag känner verkligen hur jag peppar upp mina kompisar och försöker göra livet lite roligare för alla. Dagen har bestått av en lång skoldag då vi varit på hellasgården för lite bajsorientering, samt en god lunch med skönt föl sedan var jag och hälsade på min kära syster som jag inte träffat på ett tag, super trevligt!

Igår tränade jag också Handboll med juniorerna för första gången sen flera månader tillbaka och man känner sig verkligen som en nybörjare när det första man får är stora feta blåsor på händerna, men förövrigt gick det jätte bra och jag ska försöka köra på lite smått nu när jag inte hittat någon extra jobb. Imorgon blir det träning igen och hoppas det blir kul. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0