2 januari

Hej på er allihop! Har skrivit massa inlägg på min mobil som inte kommit upp ännu, konstigt. Aja massvis har hänt de senaste veckan, jag har varit med mina fina vänner och nyår har passerat. Jag har en del bilder som jag tänkte lägga upp i senare inlägg om jag får in dem.

 Idag vaknade jag upp hos Johan, sedan drog vi hem till Vickan där det redan var folk, vi planerade våran resa i sommar och kom fram till Zakhyntos(?) i två veckor men jag har inte riktigt bestämt mig vilka jag ska åka tillsammans med ännu. Rhodos eller Zakhyntos? Jaja sen drod vi till Karins nya lägenhet och spacklade och målade lite, sedan åt vi och jag drog hem. Ligger nu i sängen och ska försöka få in lite bilder. Puss hej


Gottnyttår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0