2011

Nu är 2012 i full gång och det året har börjar bra, har redan en hel del planerat inför året som tillexempel zakynthos i två veckor i början på sommaren sedan troligtvis en resa till som jag håller på att kika på.. Men tänkte kolla tillbaka och lista de tre höjdpunkterna 2011. Nummer1: Puerto rico var väldigt mysig och spontant, tyvärr den enda gången jag var utomlands förra året så det måste nästan komma först haha. Nummer2: Göteborg med tjejerna var helt asbra enligt mig, mysiga uteserveringar, Håkan Hellström, fint väder, shopping osv.. Nummer3: Att jag fick jobb, inte bara ett utan två! Såklart jobbigt att jobba vare helg men helt klart värt det när den 25 kommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0